Muscle Juice 2544 - Protein Bina Badan Yang Halal

7:03 PM

Salam diucapkan kepada rakan seperjuangan sekalian...

Eyrie ada stok untuk beberapa produk protein bina badan yg Insyaallah hahal. Bleh usyar sini: Protein Bina Badan 

Sihat ke? Hari ni saya nak cerita sikit pasal protein Ultimate Nutrition Muscle Juice 2544 ni. Untuk pengetahuan kengkawan semua, protein yang ni telah diiktiraf ke'halalan'nya oleh Badan Islamic Amerika dengan nama pendeknya IFANCA. Berminat nak beli? Klik Muscle Juice 2544. Hehe.. Promote sikit barang baek ni.





Bukannya saya nak kata protein yang laen tak halal. Saya tak boleh nak komen apa-apa sebab kebanyakan protein bina badan yang fames2 ni, semua claim diorang guna tumbuhan macam soya dan laen2. Saya sendiri pun guna yang laen selaen Muscle Juice 2544 ni sebab bagi saya, information yang diorang beri sudah cukup meyakinkan saya yang kandungannya tiada unsur2 haram bagi orang Islam (unsur2 khinzir, anjing dll). Yakin... yakin... yakin..

Cuma entri saya kali ni nak gtau dan cerita kat ahli bina badan yang particular tentang halal haram ni..hehe..So saya suggest kan mereka menggunakan product Muscle Juice 2544 ini sebab dah sahih dan terang benderang mengatakan dia halal.

Kat bawah ni saya nak tunjuk sikit bukti2 ke'halal'an produk tersebut.

Ni snapshot dari website IFANCA...
Diambil daripada website IFANCA

Ni pula salinan sijil halal daripada IFANCA...
Sijil Halal daripada IFANCA

Okeh, dah terbukti dan yakin halal kan? Hehe.. Dan sekarang saya nak tunjukkan bukti yang produk ni pun not bad jugakla kualiti dia. Biasanya kalau orang leh kasi rating 7/10 tu dah kira bagus juga la kan. Produk ni orang ramai (international) kasi 8/10. Try tengok screenshot kat bawah ni pula...

Ni daripada BodyBuilding.com...

BodyBuilding.com

Ni pula daripada SupplementReview.com...

SupplementReview.com

Berminat tak nak beli kalau ada stock? Bleh check availability dulu. Sila ke laman Muscle Juice untuk tempahan. Stok terhad tau. Saya ulangi STOK TERHAD.

Sekian sahaja untuk entri kali ni. Kalau ada informasi terkini, insyaallah saya akan update lagi ye.. Khas untuk pembaca2 saya sekalian..

You Might Also Like

0 comments

Powered by Raja Eyrie. Powered by Blogger.

Featured Post

Kontraktor Rumah Penipu, Scammer Dan Mesti Di Ban Orang Malaysia

Hati-hati dengan kontraktor rumah tidak berdaftar! Di bawah adalah list kontraktor rumah yang giat menipu dan melarikan duit pemilik-pemilik...

Disable text selection (prevent copy and paste)